Serviceværksted

Professionel og personlig assistance
På serviceværkstedet sidder vores it og teknik ansvarlige klar til at hjælpe. Her får du råd og vejledning til brug af instrumenter, installering af loggere og håndtering af relevante softwareprogrammer.

Vi tilbyder fjernkonfigurering af produkter som Patroller II, installering af programmer som Radwin View og generel assistance i forbindelse med lækagesporing via online værktøjet Team Viewer.

Team Viewer er en simpel og hurtig måde at udøve samt modtage teknisk assistance på din PC eller mac. Kort fortalt muligggør teamviewer det, at dele styringen af din computer midlertidigt med personen der yder assistancen. Det kan gøres hvorfra det skal være, og er ganske gratis. Under assistancen har du frit udsyn til hvad der foregår, og kan tilmed byde ind med bemærkninger gennem kontroldelingen.

Reparationer
Som de måske eneste i Danmark tilbyder vi reparation af lækagesporingsinstrumenter. Det foregår på vores statsautoriserede værksted, hvor vores erfarne tekniker anvender sin ekspertise til, at sikre sig at alt er som det skal, at møtrikken sidder som den skal, og at lamperne kun lyser rødt når det er meningen.

Kontakt Serviceværkstedet:
E-mail: service@leifkoch.dk

Har du spørgsmål?

Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon +45 7023 9898, eller via formularen herunder.